Başa Dön

Teslimat ve İade Bildirimi

1) TESLİMAT SÜRESİ: 

Takefresh.com.tr, satın alınan her bir ürünü 30 günü aşmamak kaydı ile alıcının göstermiş olduğu adres kişi ve/veya kuruluşa teslim etmekle yükümlüdür. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise alıcı sözleşmeyi iptal edebilir. Teslimat süresi satın alınan ürünün mevcut stok durumuna, üretim süresine göre değişiklik gösterebilir. Sipariş kargoya verildikten sonra alıcıya e-posta yoluyla bilgilendirilir.

 

2) TESLİMAT ŞEKLİ: 

Satın alınan ürün takefresh.com.tr sitesinin mesafeli satış sözleşmesinde beyan etmiş olduğu kargo firması ile -18 derece soğutma özelliği olan araçlarla, düzgün ve paketlenmiş bir şekilde alıcıya teslim edilir.

 

3) KARGO ÜCRETİ: 

Takefresh.com.tr sitesi üzerinde herhangi bir kampanya ya da promosyon bildirisinde bulunulmadığı sürece kargo ücreti alıcıya aittir.

 

4) TESLİM ALMA:

Alıcı ve belirteceği kişi adreste bulunamadığı takdirde kargo firması bir bilgi notu bırakır ve ürün, -18 derece saklama koşulları göz önünde bulundurularak takefresh.com.tr deposuna geri gönderilir. Alıcı, takefresh.com.tr üzerinden kargoyu 3 gün içerisinde tekrar talep etmediği taktirde ürün iade süreci başlatılır ancak kargo ücreti alıcıya geri ödenmez. Alıcı kargoyu teslim alırken pakette herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol etmelidir. Eğer bir hasar var ise kargo görevlisine tutanak tutturmalıdır. Adreste alıcı dışında üçüncü bir kişi var ise kimlik ibrazı ile paket bu kişiye teslim edilebilir. Şirket, ürünün Tüketici ya da Tüketici’nin dışında belirleyeceği üçüncü bir kişiye teslimine kadar oluşan kayıp ve hasarlardan sorumludur.

 

 

4) İADE HAKKI :

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ilgili hükümleri gereğince;

Tüketici; 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin Sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde tüketici yahut tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim ettiği gün başlar. Ancak Tüketici, Sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süreçte de cayma hakkını kullanabilir.

Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile Şirket’e yöneltilmiş olması yeterlidir. Tüketici, cayma hakkını kullanmak için işbu Sözleşme’nin ekinde yer alan formu doldurarak Şirket’in info@takefresh.com.tr adresine e-posta yoluyla iletmelidir.  

 

 

Şirket, ürünü kendisinin geri alacağına dair bir teklifte bulunmadıkça, Tüketici cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde malı Şirket veya yetkilendirmiş olduğu kişiye, -18 derece soğutucu özelliği olan araçla geri göndermek zorundadır. Aksi halde Tüketici, cayma hakkından feragat etmiş olur.

 

Ürün, -18 derece soğutucu özelliği olan dolapta muhafaza edilmelidir.  Belirtilen şekilde muhafaza edilmemiş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.

 

Tüketici’nin cayma hakkını kullanması halinde Şirket, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç 14 (ondört) gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve Tüketici’yi borç altına sokan kıymetli evrak ve benzeri her türlü belgeyi Tüketici’ye hiçbir masraf yüklemeksizin iade etmekle yükümlüdür.

 

Uyuşmazlık Konusunda Başvurulabilecek Yollar 

 

İşbu Sözleşme’den doğan her türlü şikayet, itirazlar ve uyuşmazlıklar, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nca her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlara göre İstanbul Tüketici Hakem Heyeti’ne veya İstanbul Tüketici Mahkemesi’ne yönlendirilebilir.